عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام

گرچه در چشمان من طوفان غم دارد ولی یا حسین خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من

عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام

گرچه در چشمان من طوفان غم دارد ولی یا حسین خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من

موهبت الهی حسین

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ



موهبت الهی حسین ...

این روزها یی که دلم گرفته هر پستی برایت میگذارم می گویند نگذار...

شاید بد باشید اما دلم را ارام می کند ارباب..

آدمای اطرافم مجازی یا غیر مجازی  توی دلم رو نمیبینن و نمیدونن چقدردرد داره

اما ارباب خودت میدانی...

همه ی پست هایم رو فقط به عشق خدت میزرام ...

خودت میدونی که همش خوبه خوبه خوبه ...

چرا همیشه باید به همه بگم چشم .../؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما همه به من بگن نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم خیلی خیلی خیلی گرفته بیی که بگم جز شما ارباب /؟؟؟؟؟

همه و همه همه و دلمو شکستن ....

من دوست دارم امام حسین خیلی خیلی خیلی ...

دلم برات تنگه حسین زهرا ....

میشود من را جا نگذاری /؟؟؟؟

همه دارن اماده میشن برای اربعین بیان کربلا 

اما باز هم مرا جا گذاشتی .....

چطور دلت میاد ؟؟؟؟؟؟

من همون هستم که برایت جون میدما ....

مرا جا نزار ارباب....

میمیرم ...

طاقت ندارم..........

دریابم ....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
seyedeh ......

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی