عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام

گرچه در چشمان من طوفان غم دارد ولی یا حسین خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من

عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام

گرچه در چشمان من طوفان غم دارد ولی یا حسین خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من

داغ حسین ..

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ




بس که از داغ حسین آتش گرفته جان من 


تا سلامش می دهم افطار یادم می رود ...





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
seyedeh ......

نظرات  (۱)

سلام لطفابه سایت من مراجعه کن وسفارش خودرااعلام کن موضوع سایت من طراحی قالب وساخت بنر.لگو.هدر.کارت ویزیت و.... استdesignfa07.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی